середу, 23 грудня 2015 р.

Модуль 11
Результати мого навчання на цьому тренінгу підтвердило, що перевагою проектування є діяльнісний підхід до навчання, де влучно пов’язуються дві складові навчального процесу: розвиток особистості учня та введення дитини за допомогою навчання в різносторонню структуру соціальних ролей. Упровадження проективної діяльності в навчальний процес дуже важливе, бо надає змогу розвивати в учнів особистісні устремління до самонавчання, самовизначення, самоаналізу, виховує різнобічно розвинену особистість, здатну адаптувати свої знання до розв’язання практичних проблем. Найбільш ефективним у процесі навчання буде, на мою думку, розвиток навичок 21 століття, застосування методу портфоліо для оцінювання навчальних досягнень учнів, застосування рольових методик.

Модуль10
Цей модуль допоміг мені дізнатися про таку роль, як фасилітатор. Виходячи з того, що роль фасилітатора потрібна для підтримки учасників навчання, та підсилення їх роботи, то задача модуля була, навчитися створювати документи для фасилітації. Обговорила питання педради, завершила опис вивчення теми та учнівських проектів, створила інструктивний матеріал щодо впровадження проектів. Все йде чудово
 

 

 
Модуль 9
Сьогодні ми обговорили та критично змогли оцінити приклади учнівської роботи та інструменти її оцінювання. Цей модуль дозволив мені з’ясувати переваги та недоліки диференційованого навчання, коли створюються умови, що дають змогу кожному учневі розкрити здібності, тобто рухатись за своєю індивідуальною освітньою траєкторією. Сутність такого навчання  полягає в тому, що воно надає можливість кожному учню в навчанні піднятися на крок вище, тому що в основі лежить сходження від простого до складного з урахуванням можливостей зони найближчого розвитку кожної дитини – що є найціннішим в системі будь-якого навчання.
Модуль 8
     Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, це той вид оцінювання, де до уваги беруться потреби учнів, а не програма чи стандарт, навпаки, це нестандартний вид оцінювання.
    Він полягає в тому, що за основною шкалою можна визначити можливий результат, але він змінний і може варіюватися в залежності від активності та творчості виконання проекту. Дане оцінювання дає змогу визначити межі роботи над проектом та той рівень, який учням далось досягти вийшовши за ці межі.
На педраді було багато різних думок про те чому учні не хочуть себе оцінювати.
Було вказано багато шляхів як вирішити ці проблеми.
Модуль 7 

Створений мною приклад учнівської презентації допоможе покращити План вивчення теми в тому разі, коли буде чітко змодельована та сконструйована сама тема та будуть враховані психовікові особливості учнів. Будь-який технологічний прийом буде доцільним. Ефективність кожного прийому буде залежати від умілої організації фасилітації.
Досягнення учнями навчальних цілей може бути забезпечено тоді, коли учні самі добре усвідомлять, яку поведінку, які знання, вміння, навички вони мають продемонструвати.
Модуль 6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: організація спільної роботи та ефективне використання учнями сервісів Інтернету для спілкування та співробітництва, перевірка якості знань через Інтернет.
Найскладнішим для мене видалося оцінювання навчальних досягнень та робота у ITEACH WIKI в Україні.
Модуль 5

   Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: навички з технологій пошуку в Інтернеті та знання критеріїв оцінювання веб-сторінок допоможуть покращити навчання  учнів, бо вони будуть не просто блукати по Інтернету, а чітко звертатимуться до матеріалу, створюючи свою веб-сторінку вони будуть мати уявлення про особливості створення, вимоги, а також зручності і незручності оформлення сторінки.
    Я хочу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання, знаходити потрібні матеріали: текстові, наочні, музичні тощо.